وداع

آخرین روز مدرسه هم گذشت

یعنی اول دبیرستان هم به این راحتی گذشت...

البته همچین راحتم نبوداااا..

ولی خب بلاخره گذشت..

یادش بخیر روز اولی که اومدیم مدرسه چه خوش حال بودیم یادته؟؟؟

یادته ازت پرسیدیدم بار اول که منو دیدی چی  دربارم فک کردی یادته؟؟؟

دلم واسه همه تنگ میشه همه ی همه....

دلم واسه آدامس های کوثر...واسه سوتی های آنیتا...واسه حرفای رضوان...خود شیرینی های شیوا جلو معلما ...گریه های وقت و بی وقت ملیکا تنگ میشه...

برای خیس کردنامون جلو آب خوری...تو سر هم زدنه منو کوثر...رازای که بهش میگفتم..... استرس های امتحان...جمع بستن نمره ها با ماشین حساب...

تنگ میشه...

نمیدونم...

شاید امسال اخرین سالیه که باهم بودیمم....

اخرین سال با دوستای که سالها باهاشون خاطرات قهر و اشتی و خوب و بدی داشتم.....

با دوستای که با دنیا عوضشون نمیکنم...

اره امسال سال جدایی از دوستامه...

دلم واسه نیمکتی که با کوثر روش مینشستیم تنگ میشه....

اصن دلم واسه پفیلاهای خودم که هر زنگ تفریح میخوردم بدجووووووور تنگ میشه...

بچه ها....؟؟؟

سال دیگه این موقعه ها...

بیاید به هم قول بدیم همدیگرو فراموش نکنیم...خاطراتمونو فراموش نکنیم..

قوووول؟؟؟

هر دوستی هم تو این دنیا پیدا کنم لنگه شما نمیشه....

بچه های کلاس01 همتونو دوست دارم...

 

راستی!

من دیگه تا پایان21خرداد آپ نمیکنم نتم که تموم شده...

امتحانا هم که شروع شده..

منم با یه روحیه تووووپ رفتم سراغشون...

همگی موووفق باشین!

منم دعا کنید!

یاعلی

خدانگه دار.

 

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت19:21---16 تير 1393
محض اطلاع بعضی ها باید بگم آدم باید بتونه ته دلشو بکه من به خاطر عاطفه خودش بود که دوسش داشتم بعد من بهش می گفتم برو با اون بگرد که یه وقت ناراحت نشه آنی هم شاهده چه می شه کرد هر جور می خوای فک کن
پاسخنه کوثر شیوا اصن یه چیز دیگه گفت منظورش تو نبودی


شیوا
ساعت17:14---10 تير 1393
salam ati jooooooooooooooooooon
daset dard nakone hala ma khodshirin shodim bashe eshkal nadare
yad oon zang tafria bekhyr ke baham miraftim o damaghe bacheharo misoozoond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
baba az mam ye hali ye ahvali bepors marefat dashte bash dahee 70eeeeeeeeeeeeee
به به سلام شیوا خانوم!!حالت چطوره؟؟دلم برات حسابی تنگ شده اره یادش بخیر چ روزایی تو مدرسه داشتیم خب خودشیرین بودی دیگه چ میشه کرد!!!!!!!!! .)
پاسخ: شیوا جان! دماغ کسی نمیسوخت کهمن خودم خواستم با کوثر دوست باشم


کوثر
ساعت16:58---22 خرداد 1393
آخییییییییی دلم خیلی برات تنگ می شه اگه بری


ولی من اصلا تنگ نمیشه ههههههههههههه شئخی کردم


وحید
ساعت21:04---31 ارديبهشت 1393
سلام لینک شدی



راسی ترکی رو از کجا یادگرفتی؟
ترکی کامل بلد نیستم که...یه چیزای خودم یاد گرفتم!


sepideh
ساعت18:06---31 ارديبهشت 1393
تنکس دییر!!میخواین برین کجا؟؟؟!!
همداااان...


melika
ساعت10:32---31 ارديبهشت 1393
سلام عطوفت جون



چرا همش گريه هامو ميبيني پس اون همه خنده چي بود وقت .بي وقت بعد از امتحاناي قشنننگم



بعدشم ايشاالله خالت تومدرسه جديد هواتو داره

فقت يادت باشه نمرهات بالا باشه
خوفی ملیکا؟؟ اخه من که همش گریه هاتو میدیدم والا....! بعد خالم نه زن عموم حالا بگو ایشالله!


anita
ساعت14:59---29 ارديبهشت 1393
سلاااام

خوفی عاطی جون؟

امتحان دینی رو خوب دادی؟؟

ببین من سوتی میدم یا تو و کوثر!

به جز /زهره ترک/اگه یه سوتی دیگه ازم داشتی بیا تو وبم بنویسش!!!!!!

فقط فقط خوشم میاد دماغت بسوزه بهتون انتقالی ندن.

ببینم چه طور روت میشه اونجور که به همه گفتی میرمو نریو سال بعد بیای مدرسه



البته خداکنه هرچی که خیره اتفاق بیفته.

آخرشم نگفتی رازت شی بود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی

یاااااااااعلی

مال مرداس خانوم محبی

ای 10000بار

بای
علیک! امتحانم اره خوب بود..باش بابا منم سوتی دادم ولی سوتی های تو که زیاد تره بگم..؟سمند دیپلمات رو کی سوتی داد ها انی؟؟؟هههههه بعدشم جواب انتقالی اومده که..از بابات بپرس! انیتا ما رفتنی شدیم! یا علی هم خو خوووشم میاد بگم


میــــــ♥نا
ساعت17:07---28 ارديبهشت 1393
سلام این ادرس
اخه مینا کیلو چنده ها؟؟؟ بابا اسم خودتو بزار ررر


نيلوفرررررررررررر
ساعت9:16---27 ارديبهشت 1393
اول دبيرستان هم گذشت.....
اره بلاخره گذشت..........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, | 10 PM | نويسنده : عاطفه |