زهرا

there is some people in this world

who can just love

and love love!

no matter what

 

 

best friend

are the people in the life that

make you laugh

smil a little brigher

and live a little better

 

http://www.uploadax.com/images/10708811951458634042.jpg

 

 

من یکیو دارم تو زندگیم که خیلی دوسش دارم!

خیلی باحاله!

خیلی بهم کمک کرده!

ازش خوشم میاد باهاش حال میکنم ناجوووور!

همیشه پیشم بوده!

دوس دارم همیشه کنارم باشه!

از موقعی که اومدم تو این دنیا باهام بوده!

باهم میریم بازار

باهم میریم اسکیت سواری

نمیدونی چ حالی میده

خیلی شوخی میکنیم

اگه یه وخت خودش نرینه تو رابطمون من تا تهش هستم!!!!

عاشقشمممم!!!!!!!

اگه نباشه واقعا نمیدونم باس چیکار کنم

باهاش کلی بهم خوش میگذره

اینایی که الان گفتم هیچ کدوم شعار نیس

http://www.uploadax.com/images/38590847356226301834.jpg

 

 

یکیه که خیلییی معرکس

یکی که باعث افتخارمه اگه باهام دوسته

یکی که عاشق مدل حرف زدنشم

یکی خاطره ها باش داشتم شدییییییییییید

یکی که بهم لدف داشته و داره  شدیددددددددددددترررر

یکی که عشقمه خیلییییییی دوسش دارم

یکی که خیلی اذیتش میکنم

یکی که خیلی خوب منو تحمل میکنه

کسی که بشتر از اون چیزی که فکر میکنین دوسش دارم

 

シンプル のデコメ絵文字 یه درس خون

シンプル のデコメ絵文字یه خوشگل

シンプル のデコメ絵文字یه خوشتیپ

シンプル のデコメ絵文字یه مهربون

シンプル のデコメ絵文字یه فرشته به اسم زهرا

 

for my zahra

 

 

دوست دارم بهترین دختر دایی و دوست دنیا

 

 

http://s4.picofile.com/file/7939167632/www_queen_pix_blogfa_com_friends_7.jpg

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت12:43---6 مرداد 1393

از اینکه بگویی: “دوســـتت دارم”
هرگز خجالت نکش
برخی واژه های کوچک
بـه اندازه ی یک انفجار بزرگ
تا ثیر گذارند…!!


بهنام
ساعت12:48---30 تير 1393
زندگی‌ همین است

هر خاطره غروبی دارد...

هر غروبی خاطره ای...

و ما جایی‌ بینِ امید و انتظار...چشم می‌کشیم تا روزگار مان بگذرد

گاهی‌ هم فرق نمیکند چگونه...

فقط بگذرد


:::atieh:::
ساعت12:53---29 تير 1393
هوووووووم چ خوشجل!!!! منم یکی و دارم دختر داااااااااایییم بهترین دوستم همرام از کوچیکی باهمییم حتی پدرمادرمونم ازمو حسودی مینن خخخ فک ن حتی پدرمادر!!!!همینجا میگم دخترداییم کیمیادوست دارم
پاسخ::))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 11 AM | نويسنده : عاطفه |