هوراااااااااا

فقط 6روز باقی مانده...

6رو دیگه تحمل کنید..

به جان خودم 6روز دیگه تموم میشه ....

6روز تا آزادی!!!!!!!

این6روز برا من اندازه یه عمر میگذره بوخودا!!!!

 

اینم تلاش بی وقفه منو دوستام تو سال تحصیلیه!

اصا پشتکارو ببین!!!!

(خخخخخ)

 

 

 

 

ت

ن

ت

 

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت19:40---3 تير 1393
س
واقعا که توی نمی دونم کدوم پستت بود نوشته بودی آنیتا جون تو بهترین دوستمی باشه دیگه
چرا ناراحت میشی؟؟؟؟؟؟هردوتون از بهترین دوستامین


Zahra
ساعت21:27---19 خرداد 1393
عاطی من زهرام
قفل برام معنی نداره
حالا میبینی چه طور مطلب برمیدارم
وایسا امتحانا تموم شه
به جان خودمو و خودت قفل داره اصن باور نداری بیا ببین


زهرا
ساعت18:18---18 خرداد 1393
واقعا خجالت نمیکشی مطالب منو برمیداری؟
فک کردی یکم تغییرش دادی نفهمیدم؟
قالبت خوبه قشنگه مبارک باشه
ولی تلافی میکنم
مطالب وبلاگتو بر میدارم
حالا بچرخ تا بچرخیم.
سلامت کو پس خوردیش؟؟!!! افرین فک کردم خیلی باهوشی نیفهمی ....هههه.بعدش رو مطالبم قفل زدم کسی نمیتونه بردار زری جان هههه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, | 4 PM | نويسنده : عاطفه |