خداجون

 

بعضی وقتا خدا جون دلم می خواد مثل الان بشینم یه جا فقط بهت لبخند بزنم ب

 

اهنگي ك داره از گوشيم پخش ميشه ب اهنگي ك ي روز با با گريه زمزمه اش

 

ميكردم الان با چشاي بسته لبخند ميزنم لبخند هاي پر رنگ جالبه خدا!

 

خدايا حالا  از این لبخند هر چی دوست داری برداشت کن!

 

حس دوست داشتن.. رضایت.... ناراحتی... ارامش..شوق

 

ولی فکر کنم خودت از همه بهتر می دونی معنی لبخندم چیه!

 

ولي خب الان ميترسم ك ازم بگيريش دووباره ي مشكل ديگ يامتحان ديگ ازش ميترسم !

 

خدا نميخوام ارامشمو... تنهاييمو.. ازم كسي بگيره خدا از زندگيم راضيم بايد

 

راضي باشم راضيم ب رضاي تو!

 

من هر چي ك خواستم دارم راضيم ب زندگيم ولي مهم اينه ك  تو ازم راضي باشي

 

راضي  باش و كاري كن ك بعضي رفتارامو درس كنم جوري ك دلم ميخواد باشم تو

 

ايندم زندگي موفقي داشته باشم!

 

خدايا خودت ميدوني من ب حال فك ميكنم ك چطور باشم ولي بيشتر افكارم و تلاشاي

 

زندگيم فقط ب خلاطر ايندمه ايندمو ميخوام بسازم  خاطر ايندم دارم تلاش ميكنم

 

مشكلاترو تحمل ميكنم و.... تا بتونم فردا ي زندگي موفق داشته باشم!

 

 

خدايا تو خداي مني من بي تو هيچي نيستم پس دستمو بگير من هميشه ميگم!

 

راضی به رضای تو

 

نميدونم چي در انتظارمه

 

آدمی جز جانش چیزی واسه از دست دادن نداره

 

که اونم دست توست! پس مختاری.... :)

دوستت دارم خداي خودم!

http://axgig.com/images/11183056085074381099.png



نظرات شما عزیزان:

nafiseh
ساعت21:12---13 آبان 1393
سلام خوبی هستی؟نیستی؟چه خبر؟خوش میگذره؟وقت کدی یه سری م به ما بزن!!!!خواستی بیای با تو امیلم
پاسخ: هی خوبه...تو خوبی نفیس جون؟ چشم میام...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 11 AM | نويسنده : عاطفه |