....

کاش یکی پیدا میشد

 

که وقتی میدید گلوت ابر داره

 

و چشات بارونیه

 

به جای اینکه بپرسه

 

چته؟؟؟؟؟

 

چی شده؟؟؟

 

بغلت کنه و بگه گریه کن..

 

من درکت میکنم....

 

واااااااااااااااالا........



نظرات شما عزیزان:

MOH@MM@D
ساعت14:49---6 مرداد 1393
ها؟اها.سلام چطوری؟وبت عالیه.خیلی خیلی حال کردم.موفق باشی.

zahra
ساعت13:19---14 تير 1393
سلام عاطفه جونم خوبی؟
میدونم تازه داری از خواب پا میشی
ولی بیا ببین قالبم خوبه یا قبلیو بزارم
فعلا
پاسخ:انی تازگیا منو ندیدی مگه؟ بابا ما چادری شدیم


فاطمه
ساعت15:04---12 تير 1393
اخی گفتی

پاسخ: هعییییی فاطی نگو.........


zahra
ساعت22:27---11 تير 1393
Rasti
Akse in posteto gozashtam to webam ke be bavar beresonamet
Khasti bia bebin.
Felan by
پاسخ:خب چه جوری اخه؟اونو بگو


زهرا
ساعت10:38---8 تير 1393
سلام
آپم
بیای خوش حال میشم
فعلا
فعلا که خونه نیستم.. ولی میام چشم


این سو(jessica in g.k.g)
ساعت17:51---4 تير 1393
نه نمیشه ولش کن^_^
چرا خب؟


این سو(jessica in g.k.g)
ساعت17:45---4 تير 1393
من تو رو لینک میکنم توهم منو.:-*
چشم..


داداش قدیمی محمد
ساعت13:15---4 تير 1393
سلام سلام

خبر فوری

من اینجا رو تبدیل به وب سایت کردم برات

مبارک باشه

اوایلش یکم مشکل داره ولی بعد زیاد مصرف خوب خوب میشه

http://atee.dde.ir

اینم از این


خواهش


بازم بگو تو بدی

بای
ممنون داداش ولی همین جوری خوبه


بهنام
ساعت20:06---31 خرداد 1393
سلام

عصر بخیر وبلاگ زیبایی داری

موفق باشی اجی


به طواف چشمانت آمده بودم









چه بي رحمانه در مناي دلت






قرباني شدم
ممنونم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, | 4 PM | نويسنده : عاطفه |