جوک

داشتیم با بابام تو خیابون میرفتیم دوستشو دید ، بعد از سلام و احوالپرسی دوستش به من اشاره کرد گفت این پسرتونه ؟ بابام یه سری تکون داد گفت آره دیگه چوب خدا صدا نداره !!!

دیشب ساختمون کناریمون آتیش گرفته بود با بابام سریع لباس پوشیدیم بریم کمک ؛ مامانم یهو داد زد وااااایستید ! دارید میرید آشغالارم بزارید جلو در !!! بدجور تو فکر فرو رفتیم با بابام …


تو اسپانیا 30 % ازدواجا از طریق فیسبوکه
.
.
.
.
.
ولی تو ایران بعده 3 ماه که با دختره چت میکنن تازه میفهمن پسر بوده..

فقط یه ایرانی میتونه موقع دید و بازدید عید ادامسی رو که داشته میجویده به گوشه دهنش نگه داره و با اون طرف دیگه میوه و شیرینی بخوره از جمله خود من بعله ما همچین ادمایی هستیم!

آخه رو چه اصولی بعضیا میخندن رو لپاشون ۲ تا حفره ایجاد میشه؟
چرا ما بدبخت میخندیم پرانتز باز میشه؟

توی ایران واسه رانندگی یا باید گواهینامه داشته باشی یا نیسان !

بقالی (Baghali) ، باقالی (Baghali) ، بغلی (Baghali) !!!
یعنی لعنت به کسی که فارسی با حروف انگلیسی رو اختراع کرد!!



خدایا فقط قیمت پسته رو برگردون قول میدم پسته های در بسته رو هم بخورم!


رفتیم عید دیدنی تمام تخمه ها و نخود آجیلو خوردم پسته و فندقشو گذاشتم...
بعد كه بلند شدیم ، من تو افق محو شدم...
واقعا انتظار دارین تو افق محو شم؟؟
خونه مردم چه میدونم افقش كدوم وریه... :|


ایا میدانستید ریشه کلمه (افق) برگرفته از انیمیشن عصریخبندان 3 میباشد!


روزی که یه چیزی رو مامانت پیدا نکنه ولی تو پیدا کنی اون روز قیامت نزدیکه...خعلی نزدیک!


ابروی خر رو برداری آهو میشه؟نه خدایی میشه؟نمیشه دیگه؟
نکن برادر من!نکن!


مکالمات این روزهای منو فامیل :
من : ای وای من دیگه چرا ? من دیگه بزرگ شدم عیدی زشته
.
.
.
.
فامیل: خفه شو بگیر... :|


پراید به عنوان گرانترین تابوت دنیا در گینس ثبت شد :)))


تا وقتی که نشه از اینجا من با بیل بزنم تو سر اونایی که لایک نمیکنن،با من از تکنولوژی حرف نزنین!!! :|


تــا چـن سال دیــگه تعداد خواننده ها از شنونده ها بیشتر میشه
بعد تو سایت های موزیک اسم شنونده های جدید رو میذارن


دیروز رفتم یه مغازه قبل از خرید پرسیدم ببخشید کارت خون دارین؟
فروشنده گفت بله داریم من هم طبق عادت پرسیم : چنده؟


همه میدونن که بازده عشقی دانشگاه ها از بازده علمی اون بیشتره! بعله

 
دختر داییم دانشگاه ، رشته من قبول شده ؛ زنگ زده میگه : یه سوال تخصصی دارم!
گفتم خب بپرس !
میگه ریاضی ۱ دفتر چن برگ میخواد ؟؟
 
خواهر زادم (پنج سالشه) بهم میگه : دلم برات تنگ شده …
ازش می پرسم : دلت برای من تنگ شده یا موبایلم ؟
میگه : هم موبایلت هم کامپیوترت !!!
 
اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دو تاش رو برداره
من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل
درست حساب کردم دیگه!؟
خب دیگه تمووووووم شد



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:44---8 تير 1392
آخه عاطی چاخان.مگه من دختر داییت نیستم مگه من ششم دبستان نیستم کدوم دختر داییته که رشته ریاضیه آخه مگه خودت سوم راهنمایی نیستی؟؟؟ بابا مگه داداشت زن داره که بچش 5سالش باشه؟؟؟؟
سوخی کلدم نالاحت نسو.گشنگ بود و باحال بود مشل خودت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 9 AM | نويسنده : عاطفه |