مشاور باهوش

ریچارد ساعت یک بعد از ظهر از محل کارش بیرون امد و چون نیم ساعت وقت داشت تا به قرارش برسد ،تصمیم گرفت ابتدا یک ناهار مختصر بخورد سپس راهی شود.

به یک رستوران رسید که روی در ان نوشته بود :((ناهار همراه با نوشیدنی و دسر ،فقط یک دلار !))

اون بدون معطلی یک مرغ و یک نوشابه برداشت و سر میز نشست بعد از مدت کوتاهی گارسون برایش سوپ وسالاد و سیب زمینی اورد.

ریچارد با حالتی متعجب به گارسون گفت من ایتهارو سفارش نداده بودم .!!!

گارسون به اعتنا او توجهی نکرد و رفت .ریچارد هم شانه بالا انداخت و گفت بعدا خودشان می فهمند که من اینهارو نخوردم.

ریچارد زمانی فهمید که رستوران دار برای کلاهبرداری اون نوشته را روی در زده که جلوی صندوق ،صندوق دار به او گفت :صورت حساب شما 20 دلار و 10 سنت می شود .

ریچارد گفت ولی من که هیچ کدام اینهارو دست نزده ام !

صندوق دار با نیشخندی گفت :ما اوردیم می خواستی بخورید!

ریچارد که ادم باهوش و زیرکی بود سری تکان داد و یک سکه 10 سنتی روی پیشخوان گذاشت .

وقتی متصدی صندوق اعتراض کرد ،ریچارد هم گفت من مشاور هستم و بابت هر ساعت مشاوره 40 دلار می گیرم.

صندوق دار گفت ولی ماکه مشاوره نخواستیم .

ریچارد پاسخ داد :من که اینجا بودم می خواستید مشاوره بگیرید !

و بعد لبخندی زد و از رستوران خارج شد...



نظرات شما عزیزان:

basir
ساعت13:26---11 تير 1392
بسیار خوب بود لطفا به وبلاگ منم سر بزن جون مادرت
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟ وبلاگ باز نمیشه که


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 4 PM | نويسنده : عاطفه |