یادت نره هاااااااااا

نظل یادت نله!!!!!
آیییییییی زورم میاد از اونایی که میان اینجا سر میزنن میرن یکی نیست بهشون بگه مگه اینجا خونه عمه ست؟؟؟؟

باید در زد وارد شد یعنی نظر گذاشت من هر چقدر بگم نظر بزارید .........

دوست دارین برم و خودکشی کنم ؟؟؟؟!!!!!..............

 

اومدی سر زدی و نظر نداده رفتی

دیدی راهی خاکیه زدی به جاده رفتی

نظرت هر چی باشه برای من مهمه

دیدی کاتب یه حقیر بی سواده رفتی

سر راهتون به انتظار نشسته بودم

از فراقتون غمین و دلشکسته بودم

اومدید و هیچ توجهی نکرده رفتید

آخه دل به مهرتون زیادی بسته بودم

یه نهالم تو کویر، نظرت آبه برام

سرزدنهای شما خودش ایجابه برام

تو شب بی دانشی واسه حرفای قشنگ

نظراتی که میدین مثل مهتابه برام



نظرات شما عزیزان:

hadiazizi
ساعت23:48---12 تير 1392
سلام ابجی خوبی؟

ممنون که سر زدی ابجی با نظرت من رو خوشحال کردی..

ابجی من رو بااسم تفریحی.س.رگرمی.عجایب.....لینک کن.. تو هم بگو با جا اسمی لینکت کنم.. سلام خواهش میکنم قابلی نداشت منو با اسم خودم لینک کن ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, | 2 PM | نويسنده : عاطفه |