مطالب ضدحال
مي خواستم اگه امکانش هست اگه ميشه . بدون رو دربايستي ازتون نظر خواهي کنم. ببينم که آيا شما با من زير يک سقف ، زير چتر محبت ، زير سايه مهرباني ، منچ بازي مي کني يا مار و پله

 

وقتي كه رفتي هم روحم سوخت هم جيگرم . با رفتنت دوگانه سوزم كردي

 

كلمه مادر و زن هر دو كلمات مقدسي هستند ولي پناه بر خدا از زماني كه اين دو يكجا تلفظ شوند.

 

جدیدترین اس ام اس غضنفر به نامزدش !جاروبرقیتم آشغال !!!

 

آخرین فحش سال وقتی با من حرف می زنی دهنتو ببند

 

دوست دختر غضنفر بهش میگه: اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه.غضنفر میگه:اینقدر پلک نزن،صدات قطع و وصل میشه

 

عشقی ترین اس ام اس ترکی : عزیزم بیا با قایق عشق با هم پرواز کنیم

 

اي كاش زن گرفتن هم مثل ايرانسل بود يكي مي گرفتي يكي هم بهت هديه مي دادند!!!

 

خدا زن را نمك زندگى آفريد تا از گنديدن مردها جلوگيري شود.

 

اِگه گنجیش پِریدن یادش بِرد. اِگه شیرین، فرهاد یادِش برد .اِگه ماهی، دریا یادش برد . من پولی این اس ام اسا که بی شما دادم یادم نمیرد!

 

ما ز یاران چشم یاری داشتیم هندوانه كاشتیم اما كدو برداشتیم

 

به يارو ميگن : وبا اومده . میگه : چی چی آورده !!!

 

مگسه نامزدش رو می گیره تو بغلش، میگه: عزیزم! من تو را با هیچ گ ه ى عوض نمی کنم!

 

میدونی فرق تو با فندق چیه؟ فندق یه مغز کوچولو داره ولی تو اونم نداری!

 

الهی من خورشید بشم تو ماه…….که تا قیامت ریختتو نبینم

 

اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی، بی توآروم و قرار نداشتم گریه می کردم . . .تورو می خواستم . . .میدونستم تو نباشی نمیخوابم . . .۰ ۰ ۰ دوستت دارم پستونک

 

مثل شقایق زندگی کن، کوتاه اما زیبا مثل پرستو فصلی کوچ کن، اما هدفمند مثل پروانه بمیر، دردناک اما با عشق مثل خر عرعر کن، بلند اما شمرده و خوانا

عشق یعنی قبض موبایلت کسی رو جز مخابرات خوشحال نمیکنه !

 

سهمیه بنزین موتورگازی اعلام شد: روزی 2 قاشق مربا خوری

 

به آبادانبه اس ام اس ميدن ميگن بابا شدي
ميگه به زنم چيزي نگين ميخوام غافلگيرش کنم !

 

اگه گفتی برای چی برات sms می فرستم ؟ سرگرم باشی دست تو دماغت نکنی !

 

می دونی شباهت تو با باغچه چیه ؟ هر دوتون كرم دارین!!!

 

غضنفر رو میبرن زیر سوال له میشه !

 

به غضنفر میگن اذون بگو ، میگه : چی بگم والا همه چی از یه نگاه شروع شد !

 

شخصی ادعای پیغمبری کرد. مردم از او کتاب خواستند. گفت : کتاب ندارم جزوه میدم ...

 

يارو ميره جبهه فرداش بر ميگرده ميگن چرا برگشتي؟ ميگه پدر سوخته ها به قصد کشت تفنگ بازي ميکردن

 خوشت اومد!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت18:48---16 تير 1392
بهلللللللللللللللللله خیلی خوشم اومد!!!!!!!!!!
قابل شمارونداشت


pardis_s
ساعت16:21---15 تير 1392
خيلي بامزه اي به منم سر بزن
اوکییی اومدم


alonetakstar
ساعت15:07---15 تير 1392
سلام من شما رو لینک کردم شمام اگه خواستین منو لینک کنین
باش منم لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 تير 1392برچسب:, | 7 PM | نويسنده : عاطفه |