نایت اسکین

04000000سلام به وبلاگ من خوش اومدين04000000
 
04000000اميدوارم خوشتون بياد04000000

04000000 بازم سر بزنيد04000000

 04000000راستي نظر فراموش نشه04000000




نظرات شما عزیزان:

raouf
ساعت15:25---23 ارديبهشت 1394
سلام...وبت خیلی عالیه...به منم بسر خوشحال میشم..

arash
ساعت14:11---22 دی 1393
وبت عالیه عزیزم...
وقت کردی به منم سربزن


fatemeh
ساعت16:29---21 دی 1393
سلااااااااااااااااااااااام عزیزم وبت عالیه حرف نداره مث خودت به وب ما هم بیا با حاله
http://www.maskharebazi.loxblog.com/
پاسخ: تو کدوم فاطمه ای....؟؟


سحربانو
ساعت16:27---9 دی 1393
سلام عاطفه
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

عاطفه بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ: نه والا....من با کسی حرف نزدم..اشتب گرفتی


نازی
ساعت16:39---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عاطفه ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت16:40---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست عاطفه واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت16:39---11 آذر 1393
عاطفه وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ عاطفه را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


مهرنوش
ساعت20:49---10 آذر 1393
عاطفه وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ عاطفه را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


FARHAD
ساعت1:01---31 تير 1393
سلام.وبت خیلی خوبه.مطالبش هم عالیه.ممنونم ازت.اگه میشه بیا و به وب منم سر بزن و نظر بده.خواهشا بیا.لطف میکنی.مر30ازت.

niloo
ساعت17:46---26 تير 1393
بابا ادرست نمیااااااااااااااااااااااااااا ااااد.
خب کتبی بنویس تو نظراتممممممممممم
پاسخ: به چ عجب ما شمارو دیدیم ! اون وبلاگه حذف شد


kolsoom
ساعت9:51---26 تير 1393
سلام
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم اگه به وب منم ی سری بزنی...
بازم میام
فعلا
پاسخ:
:)))))))


درانتظار مرگمم
ساعت16:22---18 تير 1393
سلام وب قشنگی داری عزیز موفق باشی لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن /دل دیونه چت رو هم لینک کن تا منم تو چت روم لینکت کنم البته اگه دوست داری
پاسخ: بله حتما


بهنام
ساعت19:08---11 تير 1393
براے دل خـــودم مے نویسم ...

براے دلتنگــے هایــم

براے دغدغــہ هاے خـــودم

براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ !

برای دلے کہ دلتنگم نیست ...

براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ...

براے خودم مے نویســـم !

بمیـ ــرم براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!.!


poria
ساعت23:26---10 تير 1393
سلام دوست عزیز.
وب قشنگی داری منم یه وب دارم اگه می تونی به منم یه سر بزن

www.goldbaech.thestore.ir


anita
ساعت18:54---11 خرداد 1393
والله هرچی واستادم هیچ آهنگی پخش نشد!

جون تو!!
عه؟ جون خودت پخش میشه!!!!!!


majid
ساعت17:14---6 خرداد 1393
your web is fantastic ,specially it
تنکس وررری ماچ! ادرس وبت کو پ؟


امیرحیسن
ساعت18:08---31 ارديبهشت 1393
حرف نداره
تنکس!


بهنام
ساعت11:11---18 ارديبهشت 1393


سلام عاطفه جووون وبت خیلی قشنگه دوست داشتی به منم یه سر بزن خوشال میشم



چون منم عاشق عاطفه هستم
چشم میام


نگار
ساعت19:38---6 ارديبهشت 1393
سلام عاطی.

چونی؟(خوبی)؟

وبلاگ توهم خعلی باحاله

سربزن حتما
چوونم نگار جون... باش میااااام


هانیه
ساعت18:44---20 فروردين 1393
سلام عاطفه جووون وبت خیلی قشنگه دوست داشتی به منم یه سر بزن خوشال میشم
چشم


زهـــ♥ـــرا
ساعت14:49---9 فروردين 1393
سلام



خوبی؟

خوابت نمیاد؟؟؟

یه بار دیگه اون مطلب منو بخون بعد سوتی بگیر عاطفه جونم


نه امروز حسابی خوابیدم اره خوندم با اجازت ولی خودمونیم خوب سوتیتو گرفتماااا راستی میای بیرون امروز ساعت 7؟؟؟


atefeh
ساعت17:35---6 فروردين 1393
شـــــــــــلام وب عالی داری..لایــــــــک

لینکت میکنم خوشحال میشم این کارو بکنی مرسی
میلسی لینکتم کردم


تارا
ساعت17:55---4 فروردين 1393
سلام به وبلاگ منم سربزنید فقط بخاطر تارا...
عع باشه حتما؟؟؟


farzad
ساعت17:32---4 فروردين 1393
وبلاگ خوبی داری درباره وبلاگ منم نظرت چیه

مهیار
ساعت0:59---3 فروردين 1393
اول این که وقتی دو نفر کات می کنن کسی باعث جداییشون نیس معمولا این خودشونن به جدایی می رسن

بعدشم من مطالبمو مثل شما خصوصی که نزاشم اجازه می گیری

حرف اخر .آخیی به خودت
هه هه هه من که با شما نبودم جناب!!!!!


مهیار
ساعت17:06---29 اسفند 1392
سلام سال نوت مبارک

من یکم فضولیم گل کرده رمز مطلب پایینو می خوام

بهمم سر بزن
فضولی زیادیشم خوب نیست... شخصیه


زهرا
ساعت10:33---15 اسفند 1392
عاطفه چی شده؟؟؟؟

چرا ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟



ها؟؟؟
,ولش کن زیاد مهم نیست نگم بهتره ...........


عاطفه
ساعت1:31---9 اسفند 1392
خیلی جالبه چون اسم منم عاطفه محبیه
چه جاااااااالب !ادرس وبلاگت کو پس؟؟؟؟؟؟


فاطمه/مدیسا
ساعت17:35---16 بهمن 1392
عاشششششقتم اطییییی جووونم نفسی
ویییییی سلام عزیزم خیلییییییییییی خوش حالم کردی گلم


محدثه‌هم‌کلاسیت
ساعت15:01---14 بهمن 1392
وبت‌عالیه‌تو‌مدرسه‌میبینمت
ممنون سر زدی محدثه جون


sajjad
ساعت15:38---21 دی 1392

__________@@@@@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
___________________
_________@@@@@@@
_____@@@@@@@@@@@
___@@@@@______@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
___@@@@@______@@@@@
______@@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@
_____________________________
__@@@@@____________@@@@@
___@@@@@__________@@@@@
____@@@@@________@@@@@
_____@@@@@______@@@@@
______@@@@@____@@@@@
_______@@@@@__@@@@@
________@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@@
__________@@@@@@@@
___________@@@@@@@
____________@@@@@@
________________________
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
سلام دوست عزيز وبلاگ بسيار عااااااااااالي داريد..به وبلاگ ما هم سر بزنيد ..اگه مايل به تبادل لينک با ما بودي مارو با عنوان*** عاشقانه ها*** یا LOVEلينک کن وبهم خبربده...ياهم بگو اول من لينکت کنم بعد شما ما رو لينک کن..ممنون از وبلاگتون


سونیا
ساعت22:35---3 آذر 1392
سلام خوبی وب جالبی داری به من سر بزن ونظر تو در مورد وبلاگم بگو باییییییییییییییییییییی@} ;-

صدیقه
ساعت15:21---19 آبان 1392
ااااپم
اومدم


صدیقه
ساعت21:26---25 شهريور 1392
وب قشنگ و جالبی داری

با اجازه لینکت کردم

اگه دوسداری به وب منم سر بزن
چشم


♥♥♥♥♥ آینــــاز& صـــادق ♥♥♥♥♥
ساعت11:06---18 شهريور 1392
ای جووونم چه وبلاگ قشنگی داری

برای منو آینازم دعا کن به هم برسیم

راستی خاطره ی قشنگه دیروزه منو آینازمو گذاشتم تو وب
چشم حتما دعا میکنم


رعنا
ساعت18:59---24 مرداد 1392
سلام عزیزم

تو لینک هات وقتی اسم وبمو میزنم هیچی نمیاد فک کنم آدرسمو اشتباه وارد کردی....
باش دوباره امتحان میکنم


رعنا
ساعت21:33---23 مرداد 1392
سلام عزیزم

وب خیلی خوشمل و نازی داری

به منم سربزن

راستی لینکت کردم خوش حال میشم لینکم کنی.......بای
چشم حتما


nazir
ساعت21:59---17 مرداد 1392
♦♦UPM♦♦

بهم بسر!!!

منتظرررررررما!

فعلا.....زت زیاد
چشم


شادی
ساعت13:55---4 مرداد 1392
سلام وبلاگ با حالای داری.شما قبلا به وبلاگ من اومده بودید.با تبادل لینک موافقم.
اوکی من لینکت میکنم


محمدرضا
ساعت12:37---4 مرداد 1392
سلامممممممم خوبی



من باز اومدم بهت سر زدم وبت خیلی با حالتر و پر محتوا تر شده



لذت بردم از خواندن مطالبت



شما هم بیا بهم سر بزن و نظر یادت نره،،خوشحال میشم




باش میام ......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1398برچسب:, | 2 PM | نويسنده : عاطفه |