تولددددددد

خبببببببب

با اجازه!!!!!!!!!!

وای ببخشید سلام یادم رف...

سلاااااام خوبید؟؟؟؟؟

امتحانای ما تموم شد بترکید

خب بگذریم.....

چن روز دیگه تولد یکی از دوستای صمیمیه...

آنیتا جون....

اومدم تولشو تبریک بگم...

امیدوارم همیشه زنده باشه و موفق باشه مخصوصا تو درسا....

ها؟؟؟؟؟

چی گفتم من!!!!!!!

امیدوارم1000000ساله بشه

تولدت مبارک عزیزم...

اینم کیک تولدشه

همچنان بترکید

بابا دعوا نکنیدخو..

نمیرسه بهتون همش مال خودمه ...

تازه به خودشم نمیدمکیک های تولد با طرح های خلاقانه (44 عکس)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت16:47---15 بهمن 1392
عاطفه تو هنوز متوجه این نشدی که من اسم وبمو عوض کردم؟؟؟؟؟

چرا هنوز تو لینک دوستان با اسم کافینتی برای خنده لینکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نتم قطعه...


کوثر (دوست صمیمیت)
ساعت17:44---11 بهمن 1392
عاشقتم عزیزم فقط............................................خودت حدس بزن خیلی دوست دارم
مابیشتر........


anita
ساعت17:52---8 بهمن 1392
سلام عاطفه جون

دستت دردنکنه واقعا زحمت کشیدی.

ممنونم ازت ایشالله یه روز جبران کنم
خواهش گلی


زهرا
ساعت20:37---7 بهمن 1392
عاطی جونم معدلت چن شد؟؟؟؟
کارنامه ندادن هنوز..........


زهرا
ساعت20:37---7 بهمن 1392
عاطفه یه سوال مگه نگفتی چن روز دیگه تولدشه؟؟؟

پس تو کیکشو از کجا دیدی؟؟؟
توام فقط سوتی بگیرررررررررر ههههههههههههه


زهرا
ساعت20:35---7 بهمن 1392
از طرف من تبریک بگو بهش.


چشم زری جونمممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 11 PM | نويسنده : عاطفه |