معجزه



مـــــــعـــجـــــزه
اون کسیه که میتونه تو یه ثانیه و با یه حرفش
حــــــــــالتو
 عوض کنه..



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:33---8 اسفند 1392
سلام خواهر خوبی؟



ببخشید مزاحم میشم و میام شرمنده





راستی من تو طراحی روم و وب و قالب و کد و.... مدال گرفتم



از کل افرادی که در ایرانن از 10 سال تا 18 سال به کلاس طراحی نرفتن ولی خیلی بلدن



من اول شدم



برام دعا کن به دنیا معرفی شم



قول میدم هر چی خواستی برات بسازم



از طرف من مواظب زهرا باش



مواظب خودتم باش



اگه با این حرفام ناراحت میشی ببخشید بهم بگو دیگه نمیگم



بای
موفق باشی..


آرمان
ساعت18:16---7 اسفند 1392
سلام

خوبید؟

وبلاگ خیلی خوبی داری

خیلی قشنگه....

ادرس وبلاگتونو فاطمه بهم داد

عالیه........

من خیلی ...............دارم

تو که منو ادم حساب نمیکنی

امیدوارم موفق باشی

خدانگهدارت
برو باباااااااااااااااا من تورو نمیشناسم ول نکنی حالتو میگیرم!!!!!!!!!! حالیت میکمنمااااااااااااااااااا پاتو دیگه تو این وبلاگ نزار افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, | 3 PM | نويسنده : عاطفه |