顔絵文字 のデコメ絵文字بعـــضی وخــتا خــدا،
یــه کسایی و وارد زندگیت میکنه...
کــه دوس داری،
از تــــه تــــه قــلبت،
روزی صدبار واســه بودنشون،داشتــنشون
ازش تشکــر کنی.


ایـــن آدما

کم کم میشن یه بخشی از زندگیت...
میشن کسی که خیلی از شادیاتو مدیونشونی...
واست میشن عین یه خواهر که..
شریــکــــ همــه غصه هات و گریه هات بودن...
میــدونی که هیچ وقت و تحت هیـــچ شرایــطی
نمیـــتونی و نمیــخوای که ازشون دل بکنــی..

سال1392هم گذشت...

خیلی ها رو پیدا کردم...

خیلی ها رو هم از دست دادم...

تو92 واسم اتفاقای بدی افتاد..

ولی خب اتفاقای خوبی هم داشتیم..

هیچ کدومو فراموش نمیکنم

از بدی هاش درس میگیرم و خوبی هاروتکرار میکنم♥

اگه دل هر کدوم از دوستامو شکستم همینجا ازشون معذرت میخوام

فراموشش کنن و حلالم کنن همتونو میخواممم کوثرانیتاملیکازهرا جوونشیوا نگینفاطی(زارعی) از همه مهتر کیمیا جونم خعلی دووست دارمو همه دوستای خوبی که تو این سال خاطرات خیلی خوبی باهاشون داشتم و کسایی که وخ نشد اسمشونو بنویسم..

ویکی دیگه که برای من خیلی خاصه♥ (خودش میدونه)

بخدا عاشق همتونم ......

امید وارم به همه ی آرزوهای قشنگتون برسین♥♥

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت0:51---10 ارديبهشت 1393
منم برای راحتی خودم هیچ فکری نمی کنم
ههههه نه بابا


آرمان
ساعت23:20---16 فروردين 1393
اون که واست خاصه س هست؟؟؟؟؟

ای خدا جان

من چ بدی در حقت کردم اخه ها که ازم بدت میاد هاا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به تو چ ربطی داره ها؟؟؟؟ غلط کردی پاتو میزاری اینجااااا نزار بیشتر برات بد شه افتاااااااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نگین
ساعت23:10---16 فروردين 1393
اون کیه واست خاصه ها ها ها ؟؟؟؟



مشکوک میزنی عاطی



راستی عاطفه به خدا راست میگم حلش کردیم




ههههه زور نزنید بابا نمیدونید کیه اصن عمرا بگم! واقعنی حل شده یعنی دیگه میشه یه نفس راحت کشید جون (پ) راستشو بگیا


زهـــ♥ـــرا
ساعت14:13---9 فروردين 1393
مگه من چی فکر کردم؟؟؟

خوب فکر کردم طرف دخترعمته«نفیسه»
نه ولی........ تو فک کن اونه


کوثر (دوست صمیمیت)
ساعت19:14---6 فروردين 1393
سلام عاطفه جون ابتدا سال نو رو بهت تبریک می گم وحلالت کردم.


دوست دارم
♥♥♥♥ من بیشتر عزیزم
دلم واست تنگ شده نمیمیری ی زنگ بزنیااا


زهـــ♥ـــرا
ساعت14:55---5 فروردين 1393
حلال کردم.

ولی خداییش خداییش اونی که برات خیلی خاصه کیه؟؟؟

مشکوک میزنی؟؟
ههههه کجا به من میاد مشکوک بزنم ها؟؟ زهرا جون اونی که شما فک میکنی نیس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, | 4 PM | نويسنده : عاطفه |