همیشه اونایی ک دم از رفاقت میزنن

تو لحظه های بی کسی

قیدتو راحت میزنن !!!

ما که هرجایی دهَنمـــون سرویس میشه میگن امتحان الهیــه !!

اگه اینجوری باشه که من دیگه دکترای الاهیات گرفتم... والاااااا

دختره ۱۳سالشه استاتوس گذاشته :
خیلی سخته ببینی دستای عشقت تو دستای یکی دیگه س ! o_O
من ۱۳سالم بود بادکنک باد میکردم سر بادکنکو میکشیدم صدای ویییییژژژژژژژ میداد …






.................................................

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده

فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.

بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!:)

توی تاکسی نشسته بودم خانوم کناریم

گفت : اقا هر جا ممنون باشید پیاده میشم...


ملت قاطی کردن بخدا....

 

به سگها محبت کنی باهات دوست میشن



به آدما محبت کنی سوارت میشن

اما اگه به خرمحبت کنی اصلاَ براش فرق نمیکنه !

بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار: )

 

 

.........................

چه پـــــر جـــــرأت و مغـــرور مـی شــود در بـرابــرت

 

   .... کســـی که مـــی فهمــــــد


   از تـــــــه دل دوسـتــــش داری .... !

دیشب بابام رفت مسافرت اومدم

 درجه کولـــــــــــــــر رو زیاد کنم برق رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.
.
.
.
.
کلید اسرار:این قسمت :سوِء استفاده 

:|||||

 

به مامانم ميگم:ماماني خواب ديدم مردم

ميكه:‏ خيره انشا ا....

..........

می دونستی اکسیژنی!

اخه هر وقت می خوام بی خیالت بشم

نفسم میگیره



نظرات شما عزیزان:

زهـــ♥ـــرا
ساعت15:51---21 فروردين 1393
به به قشنگ بودن همشونو خوندم.
مر30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, | 6 PM | نويسنده : عاطفه |