نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ؛

من از جنس زمینم خوب میدانم ، که :

دریا، جاده ی تو ؛ ماهی بیچاره را در تور ماهیگیر گم کرد ...

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ؛

من از جنس زمینم خوب میدانم ، که :

گل در عقد زنبور است ، اما یک طرف سودای بلبل ؛

یک طرف بال و پر پروانه را هم دوست میدارد ...

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ؛

من از جنس زمینم، خوب میدانم ، که :

اینجا جمعه بازار است

و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه میدادند ...

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ؛

من از جنس زمینم خوب میدانم :

در اینجا قدر مردم را به جو اندازه میگیرند ...

نیا باران

پشیمان میشوی از آمدن ؛

زمین جای قشنگی نیست ؛

در ناودان ها گیر خواهی کرد ...

نیا باران

در اینجا قدر نشناسند مردم ؛

در اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه میگیرند ...

نیا باران ...
نيا ...


 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت10:51---21 دی 1392
خیلی برام اشناس.

یه سر به من بزن
تووووویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من خوابم یا بیدار؟؟؟؟؟؟؟ بابا چه عجب میگفتی فرش قرمز بندازم برات باش اومدمممم


احسان
ساعت14:40---17 آبان 1392
خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 آبان 1392برچسب:, | 2 PM | نويسنده : عاطفه |