سلام؟سلام سلام دوستای خوشملم خوبید؟اوضاع مدرسه چی خوبه ؟مال ماکه عالیه ولی یه چیزی دیگه قدرتمونو از دست دادیم خو اخه سال سوم راهنمایی مدرسه رو دست خودمون میچرخید ولی الان که چه عرض کنم صدامون بالا نمیاد اخه سال اولیم دیگه جیکمون در نمیاد ولی اوضاع من فرق میکنه من چه سال اول باشیم چه سال چهارم مدرسه رو دست خودمون میچرخونیم خخخخخخخخخخخخخخخ اوخ یه چیزی دیگه همه دوستان دعا کنید امسال من و دوستام یه رشته خوب و باحالو انتخاب کنیم راستی به شما چی مدرسه خوش میگذره؟به من که خیلی خوش میگذره!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت11:00---21 آذر 1392
اقا منم اولی ام!

همسن تو!

خییییلی دبیرستانمو و دوستامو و خصوصا معلملمو دوس دارم!

دنیای خودمو عشقه

زنده باد سال اولی های باحال دبیرستان معرفت
ههه زنده باد...


nazir
ساعت14:13---3 آذر 1392
اره والا!!

امسال اصن مدرسه تو دستامون نیس؟؟

اخه نمیزارن فرار کنیم؟؟

امسال فقط یه بار فرار کردم!!
واقعا؟؟؟؟؟


احسان
ساعت14:39---17 آبان 1392


zahra
ساعت12:39---13 آبان 1392
خیلییییییییی
هههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 آبان 1392برچسب:, | 7 PM | نويسنده : عاطفه |